Integrasjonsguide PowerOffice GO

Dette er en guide som beskriver hvordan du klargjør integrasjonen for Fenistra-PowerOffice GO

Klargjøring for Fenistra-PowerOffice Go (POG)-Integrasjon

 

Denne guiden beskriver hva deres selskap må sikre i PowerOffice Go for at kundedata skal kunne overføres fra Fenistra.

1. Match Kundenummer

Integrasjonen mellom Fenistra og PowerOffice Go bruker kundenummeret for å identifisere og koble kunder.

  • Viktig: Sørg for at kundene i PowerOffice Go har samme kundenummer som de har i Fenistra.

Hvordan overføringen fungerer:

  • Dersom kundens kundenummer i POG matcher kundens nummer i Fenistra, vil kundedataen i POG bli oppdatert med informasjonen fra Fenistra.

  • Dersom kundens kundenummer fra Fenistra ikke finnes i POG, vil kunden bli opprettet i POG med samme kundenummer.

  • Adresser: Kundens adresseinformasjon i POG vil bli erstattet av adressene som ligger i Fenistra.

2. Aktive Kontrakter i Fenistra

For at en kunde i Fenistra skal være aktuell for overføring til POG, må kunden ha en aktiv relasjon i Fenistra:

  • Kunden må ha en kontrakt med status 'Aktiv' eller 'Ikke trådt i kraft' koblet til det gjeldende Firmaet i Fenistra.

3. Kontooppsett for Bilagsoverføring (Generelt Krav)

  • Sikre at det er opprettet en API-bruker og at nødvendige tilganger er gitt i PowerOffice Go for at Fenistra skal kunne overføre regnskapsbilag.

Merk: Dersom disse kravene er oppfylt, vil Fenistra kunne overføre kundedataen automatisk og løpende, uavhengig av den ordinære bilagseksporten.