Her finner du informasjon om hvordan du setter opp Fenistra for første gang. Dette er ment for deg som her helt ny kunde av Fenistra.
I Fenistra Kontrakt oprettes og vedlikeholdes informasjon om dine selskap, eiendommer, leietakere og leiekontrakter
Fenistra Rapporter gir innsikt gjennom klare rapporter, hjelper med datadrevet beslutningstaking og fremhever trender og mønstre i data.
Fenistra Kjøpesenter er senterleders verktøy, og gir full oversikt over status på senteret og oppgaver
Enkel utsendelse og oppfølging av status på innleveringer, med tilhørende purringsrutiner for merverdiavgiftserklæring
Den digitale protokollen gir enkel dokumentasjon av inn- utflyttingsprosessen. Ferdig protokoll knyttes til kontrakten i Fenistra
Brukeradministrasjon håndterer tilganger, sikrer effektiv kontroll og styring av brukere for ulike produkter i organisasjonen.
Her finner du dokumentasjon til Fenistra Eiendom, vår løsning for eiendomsforvaltning som støtter effektiv administrasjon og daglig drift.
Lær mer om hva Fenistra Brukerforening gjør!
Her finner du brukerguider for ulike regnskapsintegrasjoner.