Fenistra
Forvaltning kjøpesenter
Løsningen effektiviserer løpende innrapportering. Du kan enkelt inkludere aktiviteter og antall besøkende i rapporter og analyser.
Kjøpesenter
Få full kontroll
Få full kontroll, samtidig som du arbeider smartere. Med vår skybaserte kjøpesenterløsning tilrettelegger vi for sikker og stabil drift av senteret ditt. Alltid tilgjengelig der du måtte være og alltid oppdatert med siste versjon. Fenistra Kjøpesenter er i hovedsak senterleders verktøy, og gir full oversikt over status på senteret og de oppgavene som tilhører denne rollen. Fokuset ligger på butikken, aktiviteter og rapportering av omsetning på senteret.
For deg som senterleder:
- Dashboard for senterleder med oversikt over utvikling og omsetning på senteret
- Automatisk purring på manglende omsetning med ønsket antall repetisjoner
- Standardrapporter for bransjen, inklusive rapport tilpasset Kvarud Analyse
- Enkel kommunikasjon med butikkene ved felles utsendelser av e-post, inklusive mulighet for å laste opp vedlegg.
- Automatisk innhenting av informasjon fra tredjeparter som leverer tellerdata, samt værdata fra meteorologisk institutt.
Jobb smartere, enklere og mer effektivt
Våre systemer automatiserer mange rutineoppgaver som sørger for at du sparer tid på forskjellige prosesser. Denne løsningen har senterleder i fokus med henhold til oppgaver som tilhører denne rollen. Fokuset ligger på butikker, aktiviteter og rapportering av omsetning på senteret.
For deg som senterleder:
- Kontroll og oversikt for den enkelte butikk
- Purring av manglende omsetning
- Registrering av antall besøkende
- Registrering av salgsaktiviter og vær
- Standardrapportering for bransjen
- Eksport til Excel, Word og PDF
- Statistikk tilpasset Kvarud og SSB
- Fellesutsendelser av informasjon
Månedsoversikt
Ny rapport i Fenistra Kjøpesenter
Rapporten fokuserer på hovedtrekkene fra forrige måned:
- Endringer i omsetning sammenlignet med samme periode i fjor
- Detaljerte grafer som illustrerer:
- Omsetningsutvikling
- Antallet kunder som gjør kjøp
- Besøkstallene til ditt senter
- Hvilke aktiviteter har hatt best effekt
- En bransjespesifikk inndeling av rapporten for å finne spesifikke trender og utviklinger
Vårt mål er å gi deg klarhet og detaljert oversikt som hjelper deg med å ta bedre strategiske beslutninger.
Vårt system gir deg som senterleder full oversikt over senterets omsetning og hver enkelt leietakers resultater. Du kan enkelt generere rapporter og analyser som hjelper deg med å identifisere trender og muligheter for forbedring.
Senterleder kan etablere aktiviteter og følge disse opp over tid gjennom systemet. Det er mulig å rapportere på gjentagende aktiviteter og analysere deres effekt på omsetningen sammen med værdata og antall besøkende.
Ja, systemet har fleksible standardrapporter som kan tilpasses med ulike filtre og gi rask oversikt over en valgt periode. Rapportene inneholder også grafer for å gi et visuelt inntrykk av situasjonen.
Systemet tilbyr purringer ved manglende omsetningsrapportering med et ønsket antall repetisjoner, samt mulighet for å bruke egendefinerte purretekster for å effektivt kommunisere med butikkene.
Ønsker du å vite mer om vår kjøpesenter løsninger?
Ta kontakt, så viser en av våre rådgivere deg hvordan du får full oversikt.