Ønsker du en karriere hos oss!

Vi er alltid på utkikk etter dyktige kollegaer, og det er kanskje deg? Send oss gjerne en åpen søknad til: Bente.solberg@visma.com , hvis du ikke finner den her. 

Visma-Spain-Office-Group-staged_DSC8839

Visma Property Solutions

Customer Success Manager

Customer Success Manager søkes til proptech selskap innen næringseiendom - bli med et spennende vekstselskap under Visma-paraplyen som har som mål å digitalisere eiendomsbransjen!

Om Visma Property Solutions - Vår visjon er å gjøre forvaltning og utvikling av eiendom enklere!

Eiendomsbransjen er viktig for å levere og forvalte solide og bærekraftige bygg som vi kan bo, jobbe og leve i. Dette er en bransje som står ovenfor store endringer som blant annet høyere kostnader, regulatoriske endringer og ikke minst det grønne skiftet. Samtidig er ny og spennende teknologi høyt etterspurt og på vei inn i bransjen. 

Digitalisering vil være avgjørende for å lykkes med de nødvendige endringene som eiendomsbransjen står ovenfor. Visma Property Solutions satser derfor tungt på å utvikle og tiltrekke seg software til eiendomsbransjen. Selskapet er et resultat av sammenslåingen av flere spennende selskap, og vi teller ca 40 engasjerte medarbeidere som ønsker flere kollegaer. 

Våre kunder er primært eiendomsbesittere og utviklere av næringseiendom og økosystemet rundt dem, som forvaltere, meglere og finansinstitusjoner. Våre løsninger bidrar til en effektiv eiendomsforvaltning samt at vi leverer innsikts- og analyse-løsninger til bransjen. Vi holder nå på å fornye flere av løsningene, samt integrere dem tettere. 


Om stillingen 

Vi søker en Customer Success Manager som vil jobbe mot å oppnå høy kundetilfredshet, kundelojalitet og porteføljevekst. Vår Customer Success avdeling består i dag av 11 engasjerte kollegaer som fyller konsulent/produkt eksperter, brukerstøtte og KAM funksjoner.

Du vil være den første i et nyetablert team og vil ha store muligheter til å påvirke hvordan vi utformer vår CSM-strategi. Dette inkluderer blant annet å utarbeide og etablere nye rammeverk, metoder og rutiner. 

Du vil være ansvarlig for å utvikle kommunikasjons- og oppfølgingsstrategier for proaktiv kundeoppfølging. Ved hjelp av segmentering og analyser av kundenes behov og bruksmønstre vil du være i stand til å identifisere muligheter for forbedring, og sørge for at vi alltid er ett skritt foran når det gjelder å møte kundenes forventninger.

Vi ser etter en person som ønsker å bidra både til å modernisere og jobbe hands-on med våre kunder for å støtte dem med å oppnå sine mål og sikre en førsteklasses kundeopplevelse.

Hva vil du gjøre?

  • Eierskap til og forbedring av kundereisen
  • Onboarding og opplæring i produktet 
  • Proaktiv kundeoppfølging drevet av data
  • Bistå kunden i å få mest mulig verdi ut av våre løsninger
  • Samkjøre interne prosesser for opplæring, støtte og oppfølging 
  • Bistå i å avdekke kommersielle muligheter
  • Samarbeide med tverrfaglige team
  • Vedlikeholde og videreutvikle CRM systemet (Hubspot)


Ønskelige kvalifikasjoner 

  • Minimum Bachelorgrad innenfor relevant fagområde (Økad, markedsføring, kommunikasjon, e.l)
  • Minimum 2 års erfaring som Customer Success Manager e.l rolle fra et tyngre software miljø
  • Forståelse for hvordan en software bedrift henger sammen
  • Generell økonomisk kunnskap/forståelse om eiendomsbransjen - vi har masse kunnskap å dele
  • Gode samarbeid og kommunikasjonsferdigheter 
  • En engasjert person med godt humør og positiv innstilling

Vi tilbyr

  • Varierte oppgaver med gode karriere- og utviklingsmuligheter 
  • Arbeid i et ledende og økonomisk solid softwarehus med høy innovasjonskraft 
  • Kompetente, engasjerte og trivelige kollegaer 
  • En rolle som bidrar til utviklingen av selskapet 
  • Kombinasjonen av et relativt lite vekstselskap, men med mulighetene og fordelene som finnes i et stort konsern (Visma har ca 15.000 ansatte) 
  • Moderne kontorer på Skøyen med en flott kantine med frokost, kaffebar, lunsj og mellommåltider

Send søknad til Head of Customer Success, Trygve Vardenær på e-post trygve.vardenar@visma.com

Bilde av flere mennesker som prater i sammen

Ledig stillinger

Det er ingen utlyste ledige stilling for tiden, men fortvil ikke, vi er alltid på jakt etter dyktige kollegaer.  Send oss gjerne en åpen søknad!

 

bente.solberg@visma.com

mrk: åpen søknad

Bilde av fasaden til Visma bygget i Oslo

Hvem er vi?

Visma Property Solutions skal bidra til at kritiske virksomhetsprosesser blir digitalisert ved å utvikle og tilby den mest moderne IT-plattformen for forvaltning av eiendom. Som en del av et av Europas største softwarekonsern, skal Visma Property Solutions sikre at den beste og mest innovative teknologien benyttes for å forbedre og effektivisere hverdagen til stadig flere aktører innenfor næringseiendom. Med den sterkeste bransjekunnskapen skal vi sikre at den tekniske løsningen er designet med bakgrunn i norsk regelverk og norske virksomheters behov. Gjennom oppkjøp og partnerskap skal Visma Property Solutions integrere løsninger som ivaretar prosesser for våre kunder. 

Vi skal bidra til å gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for våre brukere.