Fenistra

Effektiv Kjøpesenterforvaltning med omsetningsleie

Effektiviser rapportering og få verdifull innsikt i ditt kjøpesenter. Fenistra gir deg verktøyene for å enkelt håndtere omsetningsleie, aktivitetsdata og besøkstall i detaljerte rapporter og analyse.

Mann med telefon i hånden

Kjøpesenterforvaltning

Optimaliser driften og øk lønnsomheten 

Få full kontroll over ditt kjøpesenter og jobb smartere med Fenistra. Vår skybaserte løsning sikrer stabil drift, gir deg alltid den nyeste versjonen, og er senterlederens viktigste verktøy.

Fokuset ligger på butikken, aktiviteter og rapportering av omsetning på senteret.

For deg som senterleder:

  • Oversiklig dashboard for omsetning og utvikling
  • Automatisk omsetningspurring på manglende omsetning med ønsket antall repetisjoner
  • Bransjetilpassede rapporter (inkl. Kvarud Analyse)
  • Enkel kommunikasjon med butikkene ved felles utsendelser av e-post, inklusive mulighet for å laste opp vedlegg. 
  • Automatisk innhenting av tellerdata og værdata
Skjermbilde av applikasjonen
Fenistra logo

Automatisering og innsikt for fremtidens Kjøpesenter

Fenistra automatiserer rutineoppgaver og gir senterledere de verktøyene de trenger for å lykkes. Få dypere innsikt og spar tid.

For deg som senterleder:

  • Detaljert butikkoversikt og -kontroll 
  • Purring av manglende omsetning 
  • Besøksregistrering og analyse
  • Registrering av salgsaktiviteter og værdata
  • Standardrapportering for bransjen
  • Eksportmuligheter (Excel, Word, PDF)
  • Statistikk tilpasset Kvarud og SSB
  • Effektiv informasjonsdeling
laptop med applikasjon skjermbilde

Avansert rapportering

Innsikt med Fenistra sine rapporter

Våre detaljerte rapporter gir deg klarhet og oversikt for bedre beslutninger: 

  • Omsetningsendringer (årlig sammenligning) 

  • Detaljerte grafer for:
    - Omsetningsutvikling 
    - Antallet kunder som gjør kjøp
    - Besøkstall

  • Aktivitetseffektanalyse

  • Bransjespesifikke analyser og trender

  • En bransjespesifikk inndeling av rapporten for å finne spesifikke trender og utviklinger

Som ukesoversikt, er denne månedsrapporten også nedlastbar slik at du får en omfattende PDF-rapport som er klar til deling!

Spørsmål og svar

Noe du ikke fikk svar på her? Ta kontakt!

Kontakt oss

Vårt system gir deg som senterleder full oversikt over senterets omsetning og hver enkelt leietakers resultater. Du kan enkelt generere rapporter og analyser som hjelper deg med å identifisere trender og muligheter for forbedring. 

Ja, systemet lar deg opprette, følge opp og analysere aktiviteter, og se deres effekt på omsetningen, sammen med værdata og besøkstall.

Ja, systemet har fleksible standardrapporter som kan tilpasses med ulike filtre og gi rask oversikt over en valgt periode. Rapportene inneholder også grafer for å gi et visuelt inntrykk av situasjonen.

Systemet automatiserer purringer for manglende rapportering, med mulighet for tilpassede purretekster og funksjoner for å sikre korrekt rapportering av omsetningsleie.